10 lipca 2017

Film TV Dami o Aesculapie

Docierały do mnie informacje, że TV Dami realizuje film o społeczności i działaniach najstarszej szkoły narciarskiej w Jeleniej Górze. Dzisiaj przeczytałem na oficjalnej stronie Aesculapa, że film jest już gotowy i aktualnie odbywa się jego projekcja na antenie tej popularnej regionalnej telewizji. Gratulacje dla realizatorów. Pokazano jeleniogórskim (i nie tylko) widzom wybrane fragmenty historii Aesculapa i Łysej Góry. Przeprowadzono wywiady z prezesami i członkami stowarzyszenia jak również z dziećmi i instruktorami – wychowankami Szkoły i Klubu.


 Cieszę się, że zaistnieliśmy w mediach przynajmniej na chwilkę. Inicjatorką tego przedsięwzięcia jest Teresa Rażniewska, która zaproponowała TV Dami realizację tego filmu. Efekt pracy filmowców i dziennikarzy poniżej. Wypada mi nadmienić, że wykorzystano tu niektóre moje teksty z Eskulap.Name oraz archiwalne sceny video za moją zgodą.



Muszę jednak dodać, że wyboru moich nagrań dokonano bez mojego udziału. Uznania realizatorów programu nie znalazły (w moim odczuciu) najpiękniejsze widoki Łysej Góry. Jak również zabrakło najefektowniejszych ujęć zjazdów grupowych kadry instruktorskiej oraz dzieci i młodzieży (ukazujących jakość pracy szkoleniowej Aesculapa). Dlatego niejako w uzupełnieniu przedstawiam najlepsze sceny (promujące Aesculap i Łysą Górę), jakie kręciłem na przestrzeni minionych lat w jakości HD. Znajdują się one na niniejszej stronie internetowej oraz na autorskim profilu Youtube (cały dorobek video).