10 marca 2016

Pałac Pakoszów

W czwartek, 10 marca 2016 roku odbyłem długi spacer z Jeleniej Góry do Piechowic i Sobieszowa. Na Łysej Górze (gdzie zazwyczaj jeżdżę na nartach) wyciągi narciarskie przed południem były nieczynne, więc musiałem sobie zorganizować jakiś zastępczy trening. Po ostatnich opadach, w terenie wszędzie było mokro z powodu szybko topniejącego śniegu. A więc wybrałem Autostradę Słońca prowadzącą do Szklarskiej Poręby. Odpoczywałem w Pałacu Pakoszów. Zamówiłem sobie kawę i pół godzinki spędziłem na przeglądaniu stron internetowych. W chwilę po tym zwiedziłem pałac i wykonałem niniejszy filmik. Warto było odwiedzić to niezwykłe miejsce. Jedną z największych atrakcji Pałacu Pakoszów jest Sala Barokowa. Zainteresowanych odsyłam do strony internetowej http://www.palac-pakoszow.pl/. Wracałem szosą z pięknym widokiem na Chojnik. W Sobieszowie wsiadłem w siódemkę i po 40 minutach byłem w domu.


Film



Zdjęcia